Hjälp mig!!

Ska börja med fiber nät hemma och vet inte vilket bolag jag ska välja som leverantör..
Har haft Comhem tills nu och varit hur nöjd som helst! Dom har levererat det dom lovat och är supertrevliga på deras kundtjänst!
Tyvärr har dom tydligen inget avtal med Uppsalahem på fiber så måste därför välja nått annat..
Billigast är UniversalTelecom, Net@once och Tyfon, men de har fått bedrövliga omdömen!
Funderat mest på Banhof, nån som har nån åsikt om det?
Sen finns T3, Bredband2, AllTele - vad är det? 
Så bredbandsbolaget, men domar lite dyrare... 

Vad har ni för omdömen? Vad ska man ha för hastighet för medel med surf och stream? Hjälp mig!!!

:)



Kommentarer:

1 Anonym:

Bredband2 är bra dom har jag

2 Thomas:

bredband2 har jag dom bra super nöjd . Har fiber är helnöjd

3 Anonym:

Bredband2 är bra dom har jag

Kommentera här: