Trött som ett ägg?

Oj vilken lång dag det blev igår! Var i stallet 06 och släppte ut pållarna och mockade, åkte till tävlingen 7,30 och satt i domartornet till 17,30.. Sen drog jag tillbaka till stallet och red Lewa. Skulle rida Lawa också men klockan han bli typ 19 och då började det ösregna och jag kände mig helt svimfärdig så hon fick stå. Som vanligt får jag världens dåligaste samvete när hästarna inte rids. Får ta igen det idag med ett markarbetspass och lite klättring. Lewa hoppas idag, ingen träning för henne på onsdag eftersom det är meeting i helgen. Lawa får komma ut på träningen på onsdag och känns det bra så har jag planer på en liten tävlingsdebut i slutet av april, 80 cm :) vi får c hur hon känns helt enkelt!
Nu räknar jag ner, slutar jobba om 2h..

Ha en fin dag!



Kommentera här: