Tvättar

Så till dagens I-landsproblem.. När jag kommer in i tvättstugan ligger nåns tvätt i tvättmaskinerna och torkskåpet har 38 min kvar..
Jag tog ut tvätten ur maskinerna och lade i min egen men lät torkskåpet vara kvar. Det är en betaltvättstuga och jag har inte tid att ta en extra timme för att nån inte är klar i tid! Hur skulle ni ha gjort? De som äger den tvätten kommer dessutom inte in utan att ha bokat och nu är det jag som bokat tiden.. Irriterande vardagsproblem, man skulle ha en egen tvättmaskin hemma... :)

Har kollat senaste avsnittet av "Ryttareliten" och denna gång är de och tävlar i Norrköping med förhoppningar att få en plats i Falsterbo. Missade du avsnittet kan du se det på: http://www.svtplay.se/video/1952165/avsnitt-5

Idag står hoppträning på schemat. Tjejjerna ska få gå på träning ikväll och tänkte hoppa lite med Manne, men vädret vill inte vara med mig idag, det snöar... Vi får se hur det går!

Ska försöka tvätta färdigt nu vi får c hur det går... TBC!

Kommentera här: